2012. április 30., hétfő

Magyarázat - Nephilimek

Sziasztok!

Mivel semmilyen bemutatkozást, útmutatást nem írtam a bloghoz, és üzenetet sem hagytam a bejegyzéseknél, ezért most írok!
Először is, ez az első fantasy, amivel próbálkozom. Írtam már fan-fictiont, de elég hamar ráuntam, hogy egy személy életéről írok, E/1-ben. Ezért, és persze Cassandra Clare hatására kezdtem el ezt a blogot.
Mivel szerintem nem nekem találták ki az E/1-es fan-fictionokat, ezért ez egy teljesen sztár-mentes kitaláció.

A történet mint említettem, hogy izgalmasabb legyen, több szálon fog futni. Ez az elején még talán annyira nem is fog látszani, de ahogyan kibontakoznak az események, ott már igen. Nem feltétlen a szerelmi szál(ak)ra szeretném tenni a hangsúlyt, de lesz benne az is.

A Nephilimek: - Démonvadászok - Egy angyal, és egy halandó gyermekei a Nephilimek, akiknek feladatuk a Démonok kiirtása. Minden családban, amelyben angyalvér található, a gyermekek Nephilimek. A szülők dönthetnek, hogy gyermeküket kiképeztetik-e.A gyermekeket 12 éves kortól folyamatosan lehet küldeni Kiképzésre. Ha kiképeztetik őket, akkor magától értetődően a gyermek 18 éves kora után részt vesz a Tanácsban, és a Háborúkban. Ha nem, élhet közönséges halandóként, de a Látása, amellyel az Alvilágiakat, és a Démonokat látja, megmarad, de kimarad a Nephilimeket érintő dolgokból.

Succubus - Démonfajta, Közepes Démon. A Démonoknak három csoportja van: Kis Démon, Közepes Démon, Nagy Démon. A Nagyobb Démonok sokkal ritkábban fordulnak elő. Ezek a Démonok a Portálokon keresztül jutnak a halandók világába. A halandók nem látják őket. A Nephilimek feladata ezeknek a Démonoknak a kiirtása. (Ld.: Kiképzett Nephilimek)

Alvilágiak - Vámpírok, Vérfarkasok, Tündérek.

Tanács - Nephilimek tanácsa, ahol összegyűlnek, és megbeszélik az ügyeiket. Az Alvilágiak nem tartoznak a tanácsba. Jelenleg egyik fél sem áll háborúban senkivel, de nem kedvelik egymást túlságosan.

Röviden ennyi. :D Ha vannak még dolgok, amelyek a fejezetekben nem tiszták, világosak, akkor írjatok, chaten, kommentben, ahol jól esik. :)

Puszi: Hannah. :)
                     

1 megjegyzés:

  1. Mostmár jó tudni! :) Akkor Hanna Nephilin, vagy micsoda!Tök jó...várom a fisst!!Pusss

    VálaszTörlés